Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 306
Data publikacji:
2013-06-13 14:37:46
Przedmiot: „Rewitalizacja Stopnicy- etap II”
Treść przetargu:
Stopnica: Rewitalizacja Stopnicy - etap II
Numer ogłoszenia: 228024 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza
Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks
0-41 3779 606.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.ug.stopnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja
Stopnicy - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rewitalizacją Stopnicy, w
szczególności: -rewitalizacja rynku w miejscowości Stopnica w zakresie:
przebudowa alejek parkowych (ciągów pieszych), budowa nawierzchni utwardzonych,
remont schodów gruntowych, budowa elementów małej architektury, remont budynku
ustępu publicznego, nasadzenie nowej roślinności ozdobnej, montaż monitoringu,
montażu systemu HOTSPOT, uformowanie korony istniejącego drzewostanu poprzez
dokonanie wycinki i przycinki gałęzi. - przebudowa sieci elektroenergetycznej w
zakresie oświetlenia rynku w Stopnicy, - remont nawierzchni chodników na placu
Józefa Piłsudskiego, - przebudowa sieci elektroenergetycznej (oświetlenia
ulicznego) zlokalizowanego na działkach 324,322,321 obsadzenie skarpy
zlokalizowanej na działce nr 347, montaż monitoringu ulicznego na działce nr
296, 297, 301, 302, 306, 312, 322, - przebudowa sieci elektroenergetycznej
(oświetlenia ulicznego) wraz z montażem monitoringu ul. K. Wielkiego oraz ul.
Klasztornej w miejscowości Stopnica, Wartość zamówienia nie przekracza
równowartości kwoty 5 000 000,00 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1,
32.00.00.00-3, 45.23.32.22-6, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.11.2013.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie:
dwadzieścia pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym
rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.06.2013 r. do
godz. 10:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563
0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty
kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu
przelewu należy wpisać Wadium - Rewitalizacja Stopnicy- etap II. 2)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)
gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej
formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty
oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których
mowa w punkcie 8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres
związania ofertą. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium
zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie
odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie
stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego
warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie)
dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na
podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów
wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie
spełnia/nie spełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie
stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego
warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie)
dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy
oraz kierowników robót w poszczególnych branżach 1. Kierownik budowy sprawujący
pieczę nad koordynacją robót poszczególnych branż, posiadającym uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, 2. Kierownik robót branży elektrycznej (w zakresie
sieci i urządzeń elektrycznych) Osoby sprawujące w/w funkcje muszą należeć do
odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponować aktualnym zaświadczeniem o
przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać stosowne uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń
(art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane /Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), wydane na
podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia
2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z
2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na
podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w
rozporządzenia oraz posiadać wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu
robotami budowlanymi. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć
stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ Zamawiający dokona oceny
spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty
występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 700 000 zł lub posiadać
zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 zł Wykonawca musi posiadać
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia
powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty
występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego
zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
albo w pkt III.5)
1.
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik specyfikacji. 2.
Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje
Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej przez notariusza). 3. Wykaz części zamówienia, których
realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiący załącznik Nr 5
SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium, 5. Kosztorys ofertowy
wykonany w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy, załączony przedmiar robót i
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1.
W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji zakresu świadczenia
Wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Dokonując modyfikacji
zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a.) roboty zamienne, przez
które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w
pierwotnej dokumentacji projektowej , b.) roboty dodatkowe, przez które rozumie
się roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a których nie
można było przewidzieć w pierwotnej dokumentacji projektowej, c.) roboty
zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją
projektową, a których wykonanie stało się zbędne. 2. Dopuszcza się możliwość
zmiany terminu wykonania zamówienia o którym mowa w § 5 ust. 1 w razie
wystąpienia jednej z następujących okoliczności : a) wstrzymania robót lub
przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)
działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze
nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w
stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki
uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty. c) istotnej
modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która
powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, d)
opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem konieczności wprowadzenia
zmian w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. e) Zamawiający zastrzega
możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, zmiany ilości faktur
oraz wysokości faktury końcowej w przypadku braku możliwości zrealizowania
części zamówienia z powodu prowadzenia robót budowlanych przez innych
Wykonawców, realizujących roboty budowlane zlecone przez innych Zamawiających,
jak na przykład Zakład Energetyczny, Zakład Gazowniczy, a roboty te kolidują ze
sobą, bądź należy wykonać je równolegle bądź jedne po drugich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks
41 3779 606 e-mail: gmina@stopnica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Stopnicy, ul.
Kościuszki 2, (sekretariat, I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest
współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2007-2013, działanie 6.2 Rewitalizacja małych miast.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączone pliki |
SIWZ rewitalizacja etap II (SIWZ_rewitalizacja_etap_II.doc - 356.352 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 14:39:52 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
zał 7 Proj bud cz 1 (Zal_7_PKS.rar - 8231.629 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:04:58 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał7 Proj bud cz 2 (Zal_7_PRZEBUDOWA_OSWIETLENIA_W_RYNKU.rar - 1805.738 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:06:38 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 7 Proj bud cz 3 (Zal_7_UL_KAZIMIERZA_WIELKIEGO.rar - 9784.295 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:10:14 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 7 Proj bud cz 4 (Zal_7_REWITALIZACJA_RYNKU.rar - 11548.607 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:16:13 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 8 Przedmiar (Zal.Nr8_SIWZ_przedmiar.pdf - 6690.602 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:31:31 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 9 SST (Zal.Nr9_SIWZ_SST.rar - 7404.198 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-13 15:38:27 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Odpowiedzi na pytania (odpowiedzi_na_pytania_25.06.2013.doc - 89.6 KB) | |
Data publikacji: 2013-06-25 08:49:27 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2013-06-13 15:52:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu