Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 680
Data publikacji:
2022-03-15 14:28:52
Przedmiot: Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Stopnica
Treść przetargu:
Gmina Stopnica Stopnica, dnia 2022-03-15
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. /41/377 98 00; faks /41/377 96 06
Znak: Or.271.1.10.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stopnica zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: „Aktualizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Stopnica”
Opracowanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego i wprowadzeniem tych danych do Bazy Azbestowej w ramach konkursu Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 2 marca 2022 r. na realizację w 2022 r. zadań wynikających z „Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032”
Aktualizacja inwentaryzacji powinna obejmować:
1) wykonanie metodą „spisu z natury” wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Stopnica. Zinwentaryzowane powinny zostać wszystkie obiekty lub urządzenia zawierające azbest znajdujące się na danej działce, w tym wyroby zawierające azbest zgromadzone „luzem” poprzez ich spis z natury w terenie potwierdzony formularzami zawierającymi następujące informacje:
· kod, rodzaj wyrobu
· nazwa podmiotu wykorzystującego wyroby zawierające azbest (nazwa lub zapis „osoba fizyczna”)
· lokalizację wyrobu (adres, numer działki, numer obrębu, nr. ewidencyjny budynku)
· rodzaj zabudowy na której znajduje się wyrób zawierający azbest (budynek gospodarczy, mieszkalny, przemysłowy itp. Ewentualnie informacja „azbest zmagazynowany”)
·
ilość posiadanych wyrobów zawierających azbest
pozostałych do usunięcia
z danej nieruchomości w m2
i kg
· ocenę stanu wyrobów zawierających azbest – stopień pilności
· przewidywany termin usunięcia wyrobów zawierających azbest
· liczbę obiektów zawierających azbest znajdujących się na działce
2) Opracowanie warstwy obrysów obiektów, w których stwierdzono wykorzystywanie wyrobów azbestowych, z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system Bazy Azbestowej identyfikatorami: lokalizacji oraz wyrobu (pliki SHP *pdf) zasilających Bazę Azbestową, wykonane zgodnie z aktualnymi wytycznymi.
3)
Wykonanie zestawienia wyników
inwentaryzacji w formie ewidencji w wersji papierowej (1 egz.) i w postaci
dokumentu elektronicznego (1 egz.) wykonanego
w
arkuszu kalkulacyjnym (xls) zawierającego dane wymienione w pkt II ppkt 1.
4)
Wprowadzenie danych z inwentaryzacji do
Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl) dotyczących osób
fizycznych wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu
atrybutami: numerem działki ewidencyjnej
i numerem obrębu ewidencyjnego. Weryfikacja dotychczasowych danych zawartych w
Bazie Azbestowej pod kątem ich zgodności z aktualną inwentaryzacją.
W
przypadku stwierdzonych różnic, aktualizacja ich.
III. OPIS WYMAGAŃ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący doświadczenia.
W celu potwierdzenia spełnienia
warunku Wykonawca winien wykazać się iż, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej
2 zamówienia obejmujące swoim zakresem wykonanie inwentaryzacji wyrobów
zawierających azbest wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi
zostały wykonane należycie.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje możliwość żądania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu oraz utraconych przychodów z tytułu realizacji umowy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
2. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania porozumienia z Ministerstwem Rozwoju, Pracy i Technologii przez Zamawiającego.
3. Termin zakończenia prac ustala się do 30 września 2022 r.
IV. Kryteria oceniania ofert i ich znaczenie:
najniższa cena - 100 %
V. Miejsce i termin złożenia ofert :
Ofertę należy przesłać pocztą, faxem na nr: 41 377 96 06, lub na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl do dnia 21.03.2022 r. do godziny 14:00
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Monika Durnaś tel. 41 377 98 11
Załączniki:
Załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 Projekt umowy
Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych usług
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- www.stopnica.pl/bip/news.php?id=182
Załączone pliki |
Formularz oferty (Zal.1_Formularz_oferty_azbest_2022.doc - 36.352 KB) | |
Data publikacji: 2022-03-15 14:32:20 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Projekt umowy (Zal.2_Projekt_umowy_azbest_2022.doc - 74.24 KB) | |
Data publikacji: 2022-03-15 14:32:49 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik nr 3- Wykaz zrealizowanych usług (Zal.3_Wykaz_uslug_azbest_2022.docx - 18.243 KB) | |
Data publikacji: 2022-03-15 14:33:36 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2022-03-15 14:33:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu