Zarządzenie Nr 80/07 z 17 października 2007r.

Wersja do druku

Zarządzenie Nr 80/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 17 października 2007 roku

w sprawie powołania komisji przetargowej

Na podstawie art.19 ust 1. ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję przetargową do rozstrzygnięcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:

1. Helena Rokita         - Przewodnicząca Komisji
2. Mirosław Siekierski  - Sekretarz Komisji
3. Krzysztof Rogala    - Członek Komisji

- na remont nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica. Otwarcie ofert nastąpi 24 października 2007r. o godzinie 10:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Stopnicy
- na dostawę rumoszu z przeznaczeniem na remont dróg gminnych. Otwarcie ofert nastąpi 24 października 2007r. o godzinie 11:30 w sali konferencyjnej Urzędu

§ 2

Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie
i ocena ofert.

§ 3

Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem  o ewentualne unieważnienie postępowania.

§ 4

Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1000

Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2007-11-08 12:55:49
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2007-11-08 12:56:20
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2007-11-08 12:56:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony