Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 758
Data publikacji:
2023-08-18 14:02:02
Przedmiot: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2023 r.
Treść przetargu:
Gmina Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. (41) 3779800; faks (41) 3779606
Znak sprawy: Or.271.1.47.2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2023 r. ”.
1.NNAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stopnica
28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, województwo świętokrzyskie
tel. 41 3779 800, faks: 41 3779 606, e-mail : przetargi@stopnica.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie ofertowe
przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 162/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie
wprowadzenia w Urzędzie Miasta
i Gminy Stopnica oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu
udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.” Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2023 roku”.
Części składowe zamówienia:
· Pakowanie, transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo – cementowych zdeponowanych na posesjach należących do osób fizycznych z terenu Gminy Stopnica – około 17 500 m2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: właściciela nieruchomości i Wykonawcę lub jego przedstawiciela oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów.
Wystąpienie w/w okoliczności nie będzie stanowiło podstawy do wniesienia roszczenia wobec Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający określa minimalną ilość zamówienia na 10 000 m2 płyt azbestowych do pakowania, transportu i utylizacji.
Wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub jego części, w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach lub w sytuacji, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekraczać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Gminy Stopnica.
W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie informację, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania nie wykonał należycie chociażby jednego zamówienia, Zamawiający może odrzucić jego ofertę.
4. KOD ZAMÓWIENIA WEDŁUG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):
90650000-8 – usługi usuwania azbestu
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w formie/postaci elektronicznej wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl
nie później niż do dnia 23 sierpnia 2023 roku do godziny: 13:00.
Oferty można składać na jedną lub dwie części zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia nie mogą brać udziału Wykonawcy
w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r.
poz. 835).
6. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 20.09.2022 r.
7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższej ceny – 100%
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej lub e-maila.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz pozostałych przepisów regulujących system ochrony danych osobowych, w tym przepisy wydane na podstawie art. 40 RODO informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Miasta i Gminy Stopnica.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować; iodo@stopnica.pl ,
3)
dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających
azbest
z terenu Gminy Stopnica w 2023 r.”
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
Załączone pliki |
Formularz oferty (Formularz_Oferty_azbest_2023.doc - 55.296 KB) | |
Data publikacji: 2023-08-18 14:04:52 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wzór Umowy (Umowa_z_wykonawca_azest_2023.docx - 32.869 KB) | |
Data publikacji: 2023-08-18 14:05:15 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2023-08-18 14:05:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu